Friday 6 April 2012

SHISHA ??? Apa Tuee !!!!!

Blogger2 semua mesti pernah dengar pasal SHISHA. betol x?? di sini SP nak share sikit story mengenai shisha. Kebetulan pula SP baru habis bershisha .. hhehe...

Shisha merupakan sejenis WATER PIPE atau paip air. pelik kan? Shisha berlainan dengan rokok, kerana shisha hanya menggunakan air di bawah balang dan mempunyai PIPE untuk di sedut serta bekas di atas untuk mengisi perisa atau FLAVOUR. kemudiannya di bakar dengan arang.

Shisha berfungsi di mana , setelah arang yang berada di atas bekas yang berisi FLAVOUR tersebut di bakar, kita akan menyedut PIPE dari botol shisha itu dan air di bawah balang tersebut akan mengelegak seperti kita tiup air menggunakan straw. Wap/ASAP akan naik melalui PIPE tersebut dan masuk ke dalam mulut . 

Shisha tidak perlu di tarik , hanya sedut sahaja dan hembus ,berlainan rokok pula. Rokok pula di sedut dan di tarik untuk merasakan NIKMATnya itu .

Ade juga shisha yang menggunakan bekas untuk mengisi FLAVOUR dan ada juga menggunakan NENAS. Kreatif x mamat2 yang bukak kedai shisha. hahaha ...

Nak story panjang takot blogger2 malas baca. korang tgk la gambar kat bawah nie .. 





# SP nak pesan, SP tak suka tgk kaum2 wanita ( gegurl ) hisap shisha sebab kebodohan menjatuhkan imej sendiri terserlah. Kalau kaum2 lelaki tak pe la :)
# Kalau nak shisha sedap SP sarankan shisha naqib yang SP selalu pergi terletak di Batu 9, Cheras , Kuala Lumpur ,56000.. kalau x tahu tmpt tu, boleh la inform ngn SP . 




MaNa MuNgKiN SP TiPU !!!

No comments:

Post a Comment